Veure totes les fotos // Ver todo CLICA AQUÍ
.
Selecciona Idioma, Language, Langue

01 de juny 2008

Aigües tranquil·les




Ets l'espigó que m'aïlla del mon neguitós
ets la frontera que em separa del meu passat tempestuós.
La teva fortalesa em construeix arrels de seguretat
la teva llum em desperta sensacions de bondat.
Tindré paciència per retrobar l'equilibri que em dones
buscaré esperances per compartir experiències noves.
Ara soc aigua tranquil·la al teu costat
seguiré els teus passos amb tota seguretat.

7 comentaris:

Jordi Vargas ha dit...

Molt maca company, uns colors molt ben definits, per cert t'has adonat que surt la teva ombra i la de dos persones més?, molt original.
Una abraçada

horabaixa ha dit...

Hola,

Si no fos per el reflexe de l'aigua, talment per un moment semblaria que tot fos el cel. O tot fos l'aigua.

La poesia que l'acompanya, inspira ..........

Fins la següent,

Danimenorca ha dit...

felicidades por tus fotos, seguire visitandote.
Saludos

Conso Triay Coll ha dit...

Preciosos colors!
Salutacions!

fotosbrujas ha dit...

yo a esta foto le habría llmado simetria orgánica, me gusta la simplicidad y la forma redondeada de la rocas rompiendo la forma geométrica de la línea entre el cielo y el suelo (agua)


saludos brujos

Fernando Santos (Chana) ha dit...

Caro amigo, belas cores...Bela fotografia !
Um abraço

M.TeReSa ha dit...

Si les roques son fortes, tot ho aguantaran
i les tempestes fortes no penetreran.
Jeje !!!la imatge porta inspiració, es molt maca i relaxant.
Et felicito.