Veure totes les fotos // Ver todo CLICA AQUÍ
.
Selecciona Idioma, Language, Langue

01 d’agost 2008

Fins Demà Sol Solet !!!




Estàvem sols tu i jo rodejats d'un cel captivador
tot el que m'envoltava es va aturar i aquella brisa suau em va esgarrifar
tots els porus de la meva pell s'obriren per escoltar aquella sensació
instants i records d'un dia ple d'emocions em van transportar al teu mon
ara que el dia s'acaba vull dir-te fort i clar
que l'escalfor que em vas donar mai mes la podré esborrar

(Fins demà Sol Solet - juliol 2008 - Praxis)

16 comentaris:

Assumpta ha dit...

Què maquíssimes son les tres!! :-)

A mi, que em fascinen les imatges amb núvols, aquestes teves em semblen de categoria!!

Quina meravella com es reflecteix la llum del sol a l'aigua i tot agafa el seu color.

Molt, molt maques!!! :-)

La Guardiana Del Oráculo ha dit...

viendo tus imágenes y sintiendo tus sensaciones, sólo puedo decir que el paraíso existe...
Un beso

vegetto ha dit...

Que chulo el solecito.Muy buena toma buen trabajo.Saludos.

altairbejar ha dit...

La de la puesta de Sol es buena, pero las dos de abajo con las nubes... sobresalientes.

Anònim ha dit...

Realmente las 3 fotos son preciosas, la mas grande es encantandora, preciosa puesta de sol... Y el cielo y las nubes de las de abajo, sobretoda la de la izquierda, son espectaculares !

Anònim ha dit...

Fa un bon rato que em miro les tres fotos i no se quina m'agrada mes, son tant maques!!!... El brillo del aigua fa joc amb les teves paraules i tot plegat em produeix una sensació molt agradable.

Petons!!!

Fernando Santos (Chana) ha dit...

Caro amigo, belas fotografias do entardecer...Gosto muito da primeira em particular...Excelente...
Um abraço

horabaixa ha dit...

Hola Praxis,

Quina preciositat.

I es que el sol ja ho te aixó. I si no estaves sol, que més vols?

Imatges de somni, per uns moments de somni?

Una abraçada

Jordi Vargas ha dit...

Que bonica posta de sol Praxis sobre tot la primera es d'una belleça extraordinaria, la llum es fantàstica.
Un abraçada

Montse ha dit...

ostres, la la trobo una preciositat... i si era un moment especial, uauuuu.

jo, quan tinc un moment especial m'obligo a no fer fotos, aixi el record es mes intens... manies q te una... digam rara :)

M.TeReSa ha dit...

Veient aquestes imatges, puc entendre perfectament el sentiment que expreses amb les teves paraules.
Semblen les restes d´un dia calorós ple de records inesborrables
Et felicito has sabut trobar les paraules adequades per a les imatges i viceversa.
Un petonassssssssss

Anònim ha dit...

Excelente juegos de tomas, buenos reflejos y muy relajantes.Saludos

JOAN GONZÁLEZ_MIRATGES ha dit...

Hosti nen...que poetic estàs...

bones fotos

salut
joan

Assumpta ha dit...

Holaaaaaa Praxis!!

Jejeje he vingut a veure les fotos dels fanals ;-))

Tens un reportatge boníssim de Barcelona, eh?

Unknown ha dit...

Que guapesquina calma i serenor! M'agrada el punt de vista cap a l'infinit

Montse ha dit...

Hola, t'acabo de deixar feina al meu blog, jeje, si et ve de gust, eh?

Petonets